Yılbaşından sonra tekrardan 30 günlük kullanım süresine çekeceklerini duydum. Eğer 30 güne çekerseler 6 tane telefon gerekecek.
Yok hocam çekmezler. Adamın 6 aylık yurtiçi giriş hakkı var 30gün sonra ne yapacak telefon kullanmayacak mı? Bu şekilde devam eder.