benim bi miktar borcum vardı kredi kartına. bu ay sonu asgarisi gelecekti toplam borcun. çok fazla geleceği için ödemekte zorlanıcam diye düşünüyodum. bildirim geldi 2bin tlye 1 ay bi kısmıını erteleyebilirsiniz diye. erteledim ben de kabul ettim yani. şimdi borcumun bi kısmı silinmiş görünüyor. borçta öbür ayın yani 10. ayın 4 üne kadar ertelenmiş gözüküyor. öbür ayın asgarisi bu borçla birlikte mi gelir yoksa ertelenen kısmı dahil etmez demi asgariye. çünkü diğer türlü verdiğim 2bin tlnin hiçbir anlamı kalmıyor