• 12-09-2024, 16:56:02
    #1
    selam. çok ufak bi soru sorucam aklıma takıldı yardım ederseniz sevinirim.

    benim bi miktar borcum vardı kredi kartına. bu ay sonu asgarisi gelecekti toplam borcun. çok fazla geleceği için ödemekte zorlanıcam diye düşünüyodum. bildirim geldi 2bin tlye 1 ay bi kısmıını erteleyebilirsiniz diye. erteledim ben de kabul ettim yani. şimdi borcumun bi kısmı silinmiş görünüyor. borçta öbür ayın yani 10. ayın 4 üne kadar ertelenmiş gözüküyor. öbür ayın asgarisi bu borçla birlikte mi gelir yoksa ertelenen kısmı dahil etmez demi asgariye. çünkü diğer türlü verdiğim 2bin tlnin hiçbir anlamı kalmıyor
  • 12-09-2024, 17:05:48
    #2
    Ertelediğiniz zaman bir sonraki aya tekrardan ertelediğiniz tutar önünüze çıkıyor diye biliyorum
  • 12-09-2024, 17:07:42
    #3
    Optical adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ertelediğiniz zaman bir sonraki aya tekrardan ertelediğiniz tutar önünüze çıkıyor diye biliyorum
    evet ama asgarisinden bahsediyorum yansımış şeklinde mi ödüyoruz asgarisini. eğer öyleyse ne anlamı kaldı ki benim bunu erteletmemin. zaten şimdi ödemicektim ki ay sonu ödeyecektim
  • 12-09-2024, 17:09:49
    #4
    Ertelediğiniz tutar asgari tutar mı ana para mı?
  • 12-09-2024, 17:13:55
    #5
    Optical adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ertelediğiniz tutar asgari tutar mı ana para mı?
    hesap özeti borcuydu. yani öbür ayın 4ünde zaten kesiliyor benim sonraki hesabım. e o zaman borcum geri gelcekse bi ay erteleme yapmamın amacı neydi anlayamıyorum faydası ne yani bana zaten şimdi ödemek zorunda değilimki 4ünde ödemekzorundayım