selam. çok ufak bi soru sorucam aklıma takıldı yardım ederseniz sevinirim.

benim bi miktar borcum vardı kredi kartına. bu ay sonu asgarisi gelecekti toplam borcun. çok fazla geleceği için ödemekte zorlanıcam diye düşünüyodum. bildirim geldi 2bin tlye 1 ay bi kısmıını erteleyebilirsiniz diye. erteledim ben de kabul ettim yani. şimdi borcumun bi kısmı silinmiş görünüyor. borçta öbür ayın yani 10. ayın 4 üne kadar ertelenmiş gözüküyor. öbür ayın asgarisi bu borçla birlikte mi gelir yoksa ertelenen kısmı dahil etmez demi asgariye. çünkü diğer türlü verdiğim 2bin tlnin hiçbir anlamı kalmıyor