Optical adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ertelediğiniz zaman bir sonraki aya tekrardan ertelediğiniz tutar önünüze çıkıyor diye biliyorum
evet ama asgarisinden bahsediyorum yansımış şeklinde mi ödüyoruz asgarisini. eğer öyleyse ne anlamı kaldı ki benim bunu erteletmemin. zaten şimdi ödemicektim ki ay sonu ödeyecektim