Ertelediğiniz tutar asgari tutar mı ana para mı?
hesap özeti borcuydu. yani öbür ayın 4ünde zaten kesiliyor benim sonraki hesabım. e o zaman borcum geri gelcekse bi ay erteleme yapmamın amacı neydi anlayamıyorum faydası ne yani bana zaten şimdi ödemek zorunda değilimki 4ünde ödemekzorundayım