• 12-09-2024, 15:05:25
    #1
    Red
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar bazı sorularım bulunmakta.

    Yurt dışından Samsung Galaxy S24 Ultra almayı düşünüyorum. Sadece fotoğraf ve video amaçlı kullanacağım.
    Yurtdışından aldım , Türkiye'de açtım. Fotoğraf ve video çektim, laptopa bağladım görsellerimi aldım. Sim kart takmayacağım.
    Herhangi bir extra para ödemem bir şeyler açtırmam gerekiyor mu?

    Diğer bir sorum ise ; akşam üstü ve gece fotoğraf düşünüp kullananlar yorum yaparsa sevinirim. Zoom kullanmıyorum. Ay vs çekmiyorum.
    Samsung Galaxy S24 Ultra mı yoksa Huawei p70 Pro mu?
  • 12-09-2024, 15:07:18
    #2
    Cihaz konusunda yardımcı olabilirim hocam.

    Sorularınıza gelir isek gerek kalmaz. Ve taksanız bile 8 ay kullanabilirsiniz sonrasında kullanamazsınız.
  • 12-09-2024, 15:07:58
    #3
    Red adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bazı sorularım bulunmakta.

    Yurt dışından Samsung Galaxy S24 Ultra almayı düşünüyorum. Sadece telefon ve video amaçlı kullanacağım.
    Yurtdışından aldım , Türkiye'de açtım. Fotoğraf ve video çektim, laptopa bağladım görsellerimi aldım. Sim kart takmayacağım.
    Herhangi bir extra para ödemem bir şeyler açtırmam gerekiyor mu?
    Bu şekilde kullanacaksanız herhangi bir ödeme yapmanıza gerek yok. Bu arada telefonunuzu 4 ay sim kart takarak kullanabilirsiniz. Her yılın ocak ayında 4 ay daha kullanma hakkınız doğar. Telefonunuz 2 sim destekliyorsa bu süre sim1 için 4 ay , sim2 için 4 ay olmak üzere 8 aya çıkıyor.
  • 12-09-2024, 15:09:54
    #4
    Sim kart taksanda her yıl tek simli ise 4 ay 2 simli telefonsa 8 ay kullanırsın fotograf çekip bilgisayarda istedigin kadar kullanırsın ekbirşey yapmana gerek yok evde wifiye bağlanıp internetdede kullanabilirsin
  • 12-09-2024, 15:11:04
    #5
    enesbzks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihaz konusunda yardımcı olabilirim hocam.

    Sorularınıza gelir isek gerek kalmaz. Ve taksanız bile 8 ay kullanabilirsiniz sonrasında kullanamazsınız.
    Diğer bir sorum ise ; akşam üstü / gece - fotoğraf / video çekmeyi düşünüp kullananlar yorum yaparsa sevinirim.
    Sokak fotoğrafçılığı gibi düşünebilirsiniz.
    Zoom kullanmıyorum. Ay vs çekmiyorum.

    Samsung Galaxy S24 Ultra mı yoksa Huawei p70 Pro mu?
  • 12-09-2024, 15:15:49
    #6
    Daha büyük sensör ve gelişmiş optikler nedeniyle, düşük ışık ortamında Huawei P70 Pro, Samsung a fark atar.
    Zoom ve günışığı çekimlerinde ise Samsung bir nebze daha iyidir.

    Huawei'de P30 Pro ve sonrasında daima verilen bir özellik, düşük ışık ortamında yüksek performans ve gece çekimleridir. İki telefonu da kullandım.
  • 12-09-2024, 15:25:52
    #7
    Caty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha büyük sensör ve gelişmiş optikler nedeniyle, düşük ışık ortamında Huawei P70 Pro, Samsung a fark atar.
    Zoom ve günışığı çekimlerinde ise Samsung bir nebze daha iyidir.

    Huawei'de P30 Pro ve sonrasında daima verilen bir özellik, düşük ışık ortamında yüksek performans ve gece çekimleridir. İki telefonu da kullandım.
    Teşekkür ederim. Canon 650 D kullanıyorum. Gün ışında güzel. Lenslerim var. İşimi görüyor. Video için gün ışığında Xiaomi red mi note 10 pro kullanıyorum işimi görüyor.
    Hava kararınca Iphone 13 fotoğrafta iyi ama video da aynısını söyleyemiyorum ve yürüyünce xiaomide ki gibi hareketi kesmiyor. Çok zorluyor.

    Samsung ve Huawei ikisini de kullanmadım. Bilmediğim bir dünya. Youtube'de xiaomi 15 ultra ile Samsung s24 ultra yı kıyaslarken Huawei dikkatimi çekti. Iphone düşünmüyorum.

    Kullanım amacım akşamüstü ve gece / fotoğraf ve video çekmek. Yürürken sallantıyı belli etmezse benim işimi tamamen karşılar.