Arkadaşlar bazı sorularım bulunmakta.
Yurt dışından Samsung Galaxy S24 Ultra almayı düşünüyorum. Sadece telefon ve video amaçlı kullanacağım.
Yurtdışından aldım , Türkiye'de açtım. Fotoğraf ve video çektim, laptopa bağladım görsellerimi aldım. Sim kart takmayacağım.
Herhangi bir extra para ödemem bir şeyler açtırmam gerekiyor mu?
Bu şekilde kullanacaksanız herhangi bir ödeme yapmanıza gerek yok. Bu arada telefonunuzu 4 ay sim kart takarak kullanabilirsiniz. Her yılın ocak ayında 4 ay daha kullanma hakkınız doğar. Telefonunuz 2 sim destekliyorsa bu süre sim1 için 4 ay , sim2 için 4 ay olmak üzere 8 aya çıkıyor.