Arkadaşlar bazı sorularım bulunmakta.

Yurt dışından Samsung Galaxy S24 Ultra almayı düşünüyorum. Sadece fotoğraf ve video amaçlı kullanacağım.
Yurtdışından aldım , Türkiye'de açtım. Fotoğraf ve video çektim, laptopa bağladım görsellerimi aldım. Sim kart takmayacağım.
Herhangi bir extra para ödemem bir şeyler açtırmam gerekiyor mu?

Diğer bir sorum ise ; akşam üstü ve gece fotoğraf düşünüp kullananlar yorum yaparsa sevinirim. Zoom kullanmıyorum. Ay vs çekmiyorum.
Samsung Galaxy S24 Ultra mı yoksa Huawei p70 Pro mu?