Caty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha büyük sensör ve gelişmiş optikler nedeniyle, düşük ışık ortamında Huawei P70 Pro, Samsung a fark atar.
Zoom ve günışığı çekimlerinde ise Samsung bir nebze daha iyidir.

Huawei'de P30 Pro ve sonrasında daima verilen bir özellik, düşük ışık ortamında yüksek performans ve gece çekimleridir. İki telefonu da kullandım.
Teşekkür ederim. Canon 650 D kullanıyorum. Gün ışında güzel. Lenslerim var. İşimi görüyor. Video için gün ışığında Xiaomi red mi note 10 pro kullanıyorum işimi görüyor.
Hava kararınca Iphone 13 fotoğrafta iyi ama video da aynısını söyleyemiyorum ve yürüyünce xiaomide ki gibi hareketi kesmiyor. Çok zorluyor.

Samsung ve Huawei ikisini de kullanmadım. Bilmediğim bir dünya. Youtube'de xiaomi 15 ultra ile Samsung s24 ultra yı kıyaslarken Huawei dikkatimi çekti. Iphone düşünmüyorum.

Kullanım amacım akşamüstü ve gece / fotoğraf ve video çekmek. Yürürken sallantıyı belli etmezse benim işimi tamamen karşılar.