Sosyal medya üzerinde büyük bir kripto kitlemiz var.
İçerik üretimi eğitim destek vs olarak büyüttük.
Geçen yıl reklam almıştık token tanıtım vs. Tanıtımı yaptık paylaşımları yaptık daha sonra bu reklam aldığımız sayfa bir çok takipçimizi dolandırdı. Büyük bir rakam ile hemde. Bir anda kayboldular ve tanıtım yaptığımız için bir çok takipçimiz bizleri suçladı şikayet edeceğiz flan dedi. Tabi bu reklamı paylaşan tek biz değil bizden büyük sayfalarda vardı. Daha sonra dün mesaj aldık " gizli soruşturma açılmış göreceksiniz siz vs " gibi tehdit mesajları aldık.
Tabi bu olay 13 ay öncenin olayı dün bu mesajı aldık diye yazıyorum.
Bu durumda bize karşı bir suç veya ceza olur mu?
Bilen arkadaşlar lütfen yorumlar mısınız.
Forumda bu sorumu kimse cevaplayamadı
13
●352
- 09-09-2024, 17:49:07Ödeme alıp faturasını kestiyseniz, reklam anlaşması yaptığınıza dair elinizde bir kanıt varsa hiçbir şey olmaz. Kanıt var fatura yok ise yine bir şey olmaz.
- 09-09-2024, 17:53:48Şöyleki hocam ödemeyi kripto olarak yaptılar ve çekim yapınca vergi borsadan alınıyor.EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklam anlaşması yaptığımızda dair aslında bir çok kanıt vardı konuşmalar vs. İngilizce konuşuyorduk fakat 13 ay geçti üzerinden telegram da karşıdan silip mesajları kaldırmışlardı.
Şuan bir teklif aldık farklı proje reklam teklifi konuşmaları herşeyi bu kez kayda alıp depoladık nolur nolmaz diye fakat yinede paylaşmaya çekiniyoruz - 09-09-2024, 17:55:46Durum sıkıntılı biraz hocam sizin.MSTBZKRT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-09-2024, 17:57:38Bu cevabınız o kadar rahatlattıki. Demekki işin içinde olmadan sadece reklam yapmışsak bir suç teşkil etmiyormuş. Hatta biz uyarıyoduk reklamda sizde araştırın araştırmadan dahil olmayın diye uyarıda geçiyorduk çok rahatladım teşekkür ederimneto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-09-2024, 17:58:32İşin içinde olmadan birşey olmuyormuş diğer yorum yapan arkadaşın attığı linki okudum. Çok şükür biz iş içinde değildik sadece reklamdı bizimki.EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-09-2024, 18:00:52Şahsi görüşüm bence de bir şey olmaz. Eğer ki dava filan açıldıysa e devlete düşer. Gizli dava vs onlara da inanmıyorum tebligat gelmedikçe kimseye inanmayın, geçmiş olsun.MSTBZKRT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
