EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Durum sıkıntılı biraz hocam sizin.
İşin içinde olmadan birşey olmuyormuş diğer yorum yapan arkadaşın attığı linki okudum. Çok şükür biz iş içinde değildik sadece reklamdı bizimki.