EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödeme alıp faturasını kestiyseniz, reklam anlaşması yaptığınıza dair elinizde bir kanıt varsa hiçbir şey olmaz. Kanıt var fatura yok ise yine bir şey olmaz.
Şöyleki hocam ödemeyi kripto olarak yaptılar ve çekim yapınca vergi borsadan alınıyor.
Reklam anlaşması yaptığımızda dair aslında bir çok kanıt vardı konuşmalar vs. İngilizce konuşuyorduk fakat 13 ay geçti üzerinden telegram da karşıdan silip mesajları kaldırmışlardı.

Şuan bir teklif aldık farklı proje reklam teklifi konuşmaları herşeyi bu kez kayda alıp depoladık nolur nolmaz diye fakat yinede paylaşmaya çekiniyoruz