Bu cevabınız o kadar rahatlattıki. Demekki işin içinde olmadan sadece reklam yapmışsak bir suç teşkil etmiyormuş. Hatta biz uyarıyoduk reklamda sizde araştırın araştırmadan dahil olmayın diye uyarıda geçiyorduk çok rahatladım teşekkür ederim
Şahsi görüşüm bence de bir şey olmaz. Eğer ki dava filan açıldıysa e devlete düşer. Gizli dava vs onlara da inanmıyorum tebligat gelmedikçe kimseye inanmayın, geçmiş olsun.