• 07-09-2024, 19:02:32
    #10
    HSCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bunu ben de takipteyim. Sanırım bu sistem geldiğinde bilerek zarar ettirsem kendimi %1 gibi sonra parayı çeksem sorun olmaz sanırım. Vergi ödememek için başka borsalarda yapıyorum sonra binance tr çekiyorum diyebilirim sanırım
    hocam panikten sanırım yazdıklarımızı tam anlamıyorsun.. ilk önce bir arkana yaslan, 10 bin tl var kripto aldın 10 tlsini hükümet kesti sen ister o kriptoyu zararına sat ister karına sat, 10 bine aldın hükümet 10 tlsini cebe koydu mu sonra 5 bin tlye düştü coin sattın hükümet 5 bin tlnden 5 tlsini yine kesti paranı yedi.. bu kadar basit. işlem vergisi olacak sadece senin usdt dediğin şey de aslında 1 coin yani sen usdt satıp try aldığında hükümet yine işlem vergisini alacak.
  • 07-09-2024, 19:04:05
    #11
    revios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam panikten sanırım yazdıklarımızı tam anlamıyorsun.. ilk önce bir arkana yaslan, 10 bin tl var kripto aldın 10 tlsini hükümet kesti sen ister o kriptoyu zararına sat ister karına sat, 10 bine aldın hükümet 10 tlsini cebe koydu mu sonra 5 bin tlye düştü coin sattın hükümet 5 bin tlnden 5 tlsini yine kesti paranı yedi.. bu kadar basit. işlem vergisi olacak sadece
    Evet biraz paranoyak oldum Tamamdır o halde teşekkür ederim cevap için hocam
  • 07-09-2024, 19:04:37
    #12
    Payoneer'den ödeme alabilirsiniz. Türkiye yetkilisi çok iyi bir insan, talep oluşturursanız size yardımcı olacaklardır.
  • 07-09-2024, 19:07:11
    #13
    HSCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet biraz paranoyak oldum Tamamdır o halde teşekkür ederim cevap için hocam
    hükümet %00.1 alıyor bankadan dolar aldığında kambiyo vergisi diyolar
    usdt alıp satmayı dolar alıyor gibi düşün bankayı da binance gibi düşün nasıl ki banka dolar aldıgında kesinti yapıyor ama dolar 2 ye katlarsa o kazançtan vergi alınmıyorsa binance üzerinden aldığın coinden de sadece işlem vergisii alınacak
  • 07-09-2024, 19:09:54
    #14
    GencKimyasal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Payoneer'den ödeme alabilirsiniz. Türkiye yetkilisi çok iyi bir insan, talep oluşturursanız size yardımcı olacaklardır.
    Malesef payoneer kullanamam hocam bazı sebeplerden dolayı yinede teşekkürler yardımınız için


    revios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hükümet %00.1 alıyor bankadan dolar aldığında kambiyo vergisi diyolar
    usdt alıp satmayı dolar alıyor gibi düşün bankayı da binance gibi düşün nasıl ki banka dolar aldıgında kesinti yapıyor ama dolar 2 ye katlarsa o kazançtan vergi alınmıyorsa binance üzerinden aldığın coinden de sadece işlem vergisii alınacak
    Şahane eğer böyle ise endişelenecek bir şey yok en azından şimdilik
  • 07-09-2024, 19:17:19
    #15
    Yüksek dediğiniz Meblağ ne kadar öğrenebilirmiyim bana kitledilerde
    bir de transferler üzerinden 8-9 ay geçtikten sonra

    şikayet mi yoksa bir limit mi var onu ölçmek maksadım
  • 07-09-2024, 19:26:24
    #16
    xErdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüksek dediğiniz Meblağ ne kadar öğrenebilirmiyim bana kitledilerde
    bir de transferler üzerinden 8-9 ay geçtikten sonra

    şikayet mi yoksa bir limit mi var onu ölçmek maksadım
    Size neden böyle yaptılar hocam? Olayı anlatır mısınız eğer özelse dmden anlatabılırsınız ben de sürecimi anlatırım
  • 10-09-2024, 13:07:57
    #17
    Bu konuda sene içinde izahata çağrılmış ve vergi cezası de yemiş biri olarak şu şekilde bilgi vermek doğru olacaktır.
    • Gelirimin büyük kısmının kripto AL - SAT olduğunu kanıtladığım için bir sorun olmadı izah edemediğim kısımla ilgili beyanname vermem istendi o miktar üzerinden de güzel bir ceza yazdılar sağolsunlar.
    • Orada memurun sorduğu şuydu bu gelir bir ürün - hizmet satışı yapıp kripto ile ödeme almadan kaynaklı bir gelir mi yoksa kripto al sat üzerinden elde edilen gelir mi. Ben isterlerse hesabı açıp inceleyebileceklerini bunun tamamen al - sat geliri olduğunu belirttim. Bundan dolayı memur incelemeye gerek yok gerek görülürse incelenir ve ya borsadan işlem geçmişi teyit edilir. Siz sadece borsadan hesabınıza çektiğiniz paranın borsa ekranından dökümünü ekran görüntüsü ve bir excel yaparak getirin o miktarı düşelim dedi.
    • Bu durum kripto kanunu henüz çıkmadan önce olan bir durum sonrasında uygulamada bir değişiklik olur mu bilmiyorum.
  • 10-09-2024, 15:06:16
    #18
    songuku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda sene içinde izahata çağrılmış ve vergi cezası de yemiş biri olarak şu şekilde bilgi vermek doğru olacaktır.
    • Gelirimin büyük kısmının kripto AL - SAT olduğunu kanıtladığım için bir sorun olmadı izah edemediğim kısımla ilgili beyanname vermem istendi o miktar üzerinden de güzel bir ceza yazdılar sağolsunlar.
    • Orada memurun sorduğu şuydu bu gelir bir ürün - hizmet satışı yapıp kripto ile ödeme almadan kaynaklı bir gelir mi yoksa kripto al sat üzerinden elde edilen gelir mi. Ben isterlerse hesabı açıp inceleyebileceklerini bunun tamamen al - sat geliri olduğunu belirttim. Bundan dolayı memur incelemeye gerek yok gerek görülürse incelenir ve ya borsadan işlem geçmişi teyit edilir. Siz sadece borsadan hesabınıza çektiğiniz paranın borsa ekranından dökümünü ekran görüntüsü ve bir excel yaparak getirin o miktarı düşelim dedi.
    • Bu durum kripto kanunu henüz çıkmadan önce olan bir durum sonrasında uygulamada bir değişiklik olur mu bilmiyorum.
    Hocam sizden daha önce bot alımı yapmıştım hizmetleriniz için teşekkür ederim öncelikle başarılı bir bot idi.

    Konumuza gelirsek benim böyle bir kanıtlama şansım yok. peki ben başka borsada işlem yapıyorum binanceye çekiyorum başka borsayı da gösteremem ticari sır desem işin içinden yırtarmıyım?
    Yada bunu cashout etme metodu biliyor musunuz? Özelden konusabılırız sorun olursa