Evet biraz paranoyak oldum

Tamamdır o halde teşekkür ederim cevap için hocam
hükümet %00.1 alıyor bankadan dolar aldığında kambiyo vergisi diyolar
usdt alıp satmayı dolar alıyor gibi düşün bankayı da binance gibi düşün nasıl ki banka dolar aldıgında kesinti yapıyor ama dolar 2 ye katlarsa o kazançtan vergi alınmıyorsa binance üzerinden aldığın coinden de sadece işlem vergisii alınacak