revios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam panikten sanırım yazdıklarımızı tam anlamıyorsun.. ilk önce bir arkana yaslan, 10 bin tl var kripto aldın 10 tlsini hükümet kesti sen ister o kriptoyu zararına sat ister karına sat, 10 bine aldın hükümet 10 tlsini cebe koydu mu sonra 5 bin tlye düştü coin sattın hükümet 5 bin tlnden 5 tlsini yine kesti paranı yedi.. bu kadar basit. işlem vergisi olacak sadece
Evet biraz paranoyak oldum Tamamdır o halde teşekkür ederim cevap için hocam