Evet bunu ben de takipteyim. Sanırım bu sistem geldiğinde bilerek zarar ettirsem kendimi %1 gibi sonra parayı çeksem sorun olmaz sanırım. Vergi ödememek için başka borsalarda yapıyorum sonra binance tr çekiyorum diyebilirim sanırım
hocam panikten sanırım yazdıklarımızı tam anlamıyorsun.. ilk önce bir arkana yaslan, 10 bin tl var kripto aldın 10 tlsini hükümet kesti sen ister o kriptoyu zararına sat ister karına sat, 10 bine aldın hükümet 10 tlsini cebe koydu mu sonra 5 bin tlye düştü coin sattın hükümet 5 bin tlnden 5 tlsini yine kesti paranı yedi.. bu kadar basit. işlem vergisi olacak sadece senin usdt dediğin şey de aslında 1 coin yani sen usdt satıp try aldığında hükümet yine işlem vergisini alacak.