xErdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yüksek dediğiniz Meblağ ne kadar öğrenebilirmiyim bana kitledilerde
bir de transferler üzerinden 8-9 ay geçtikten sonra

şikayet mi yoksa bir limit mi var onu ölçmek maksadım
Size neden böyle yaptılar hocam? Olayı anlatır mısınız eğer özelse dmden anlatabılırsınız ben de sürecimi anlatırım