• 02-09-2024, 22:57:58
    #1
    Merhaba bu sistemi almayı düşünüyorum. Ryzen 5 7500F - Palit RTX 4070 SUPER DUAL 12GB sistemi darboğaz yapar mı sizce? yardımcı olabilecek var mı?

  • 02-09-2024, 23:09:02
    #2
    Ekran kartının markası iyi değil o markayı kullandım 1 sene memnun kalmadım
  • 02-09-2024, 23:09:36
    #3
    Ne için kullanılcak? işlemci yükü olan işlemlerde dar boğaz yapabilir.
  • 02-09-2024, 23:31:01
    #4
    ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne için kullanılcak? işlemci yükü olan işlemlerde dar boğaz yapabilir.
    oyun oynamak için almayı düşünüyorum. bende render falan yok hocam.
  • 02-09-2024, 23:31:23
    #5
    palit çok kötü bir marka, başka marka alırsanız ekran kartını darbogaz yapmaz
  • 02-09-2024, 23:38:24
    #6
    AlperOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    palit çok kötü bir marka, başka marka alırsanız ekran kartını darbogaz yapmaz
    HAHAHAHHAA marka ile darboğazın alakasını çözemedim Palit kötü bir marka değil.
    eyjaf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba bu sistemi almayı düşünüyorum. Ryzen 5 7500F - Palit RTX 4070 SUPER DUAL 12GB sistemi darboğaz yapar mı sizce? yardımcı olabilecek var mı?

    Darboğaz olayını etkileyen bir çok sebep var. İşlemcinin ekran kartına yaptığı darboğaza öncelikle çözünürlük ve mevzu bahis oyunun çoklu çekirdek optimizasyonu etki ediyor.

    Bu ikiliyle 1080p oyun oynanacaksa muhakkak darboğaz yaşanacak bir oyuna rastlanır. Bunlar eski veya kötü optimizasyonlu oyunlar olup "çekirdek darboğazı" yaşatabilir. Ancak genel anlamda yeterlidir. Güncel oyunların çoğunda sorun çıkmayacaktır. 1440p ve üzerinde yaşanması çok daha düşük ihtimal.
  • 03-09-2024, 00:31:59
    #7
    baznx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HAHAHAHHAA marka ile darboğazın alakasını çözemedim Palit kötü bir marka değil.

    Darboğaz olayını etkileyen bir çok sebep var. İşlemcinin ekran kartına yaptığı darboğaza öncelikle çözünürlük ve mevzu bahis oyunun çoklu çekirdek optimizasyonu etki ediyor.

    Bu ikiliyle 1080p oyun oynanacaksa muhakkak darboğaz yaşanacak bir oyuna rastlanır. Bunlar eski veya kötü optimizasyonlu oyunlar olup "çekirdek darboğazı" yaşatabilir. Ancak genel anlamda yeterlidir. Güncel oyunların çoğunda sorun çıkmayacaktır. 1440p ve üzerinde yaşanması çok daha düşük ihtimal.
    palit kötü bir marka değil mi ? hocam kendinizde palit var diye palit önermeyin insanlara pastel boya markası herkes bütçesine göre yorum yapsın lütfen
  • 03-09-2024, 00:37:03
    #8
    AlperOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    palit kötü bir marka değil mi ? hocam kendinizde palit var diye palit önermeyin insanlara pastel boya markası herkes bütçesine göre yorum yapsın lütfen
    Bende palit kullanıyorum ve memnunum sadece soğutması bilindik markalara göre biraz kötü olabilir onu da iyi bir kasayla halledersin. 2 yıla yakındır kullanıyorum sorun çıkartmadı.
  • 03-09-2024, 00:49:51
    #9
    AlperOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    palit kötü bir marka değil mi ? hocam kendinizde palit var diye palit önermeyin insanlara pastel boya markası herkes bütçesine göre yorum yapsın lütfen
    Marka ile darboğaz olacağını düşünen bir arkadaşa sabaha kadar açıklama yapsam nafile.Hayatımda hiç Palit satın almadım hep tamirini veyahut oc ayarlarını yaptım.Yani bütçelik bir durum söz konusu değil marka ile darboğaz yapan arkadaş