HAHAHAHHAA marka ile darboğazın alakasını çözemedim Palit kötü bir marka değil.
Darboğaz olayını etkileyen bir çok sebep var. İşlemcinin ekran kartına yaptığı darboğaza öncelikle çözünürlük ve mevzu bahis oyunun çoklu çekirdek optimizasyonu etki ediyor.
Bu ikiliyle 1080p oyun oynanacaksa muhakkak darboğaz yaşanacak bir oyuna rastlanır. Bunlar eski veya kötü optimizasyonlu oyunlar olup "çekirdek darboğazı" yaşatabilir. Ancak genel anlamda yeterlidir. Güncel oyunların çoğunda sorun çıkmayacaktır. 1440p ve üzerinde yaşanması çok daha düşük ihtimal.
palit kötü bir marka değil mi ? hocam kendinizde palit var diye palit önermeyin insanlara

pastel boya markası herkes bütçesine göre yorum yapsın lütfen