AlperOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
palit kötü bir marka değil mi ? hocam kendinizde palit var diye palit önermeyin insanlara pastel boya markası herkes bütçesine göre yorum yapsın lütfen
Bende palit kullanıyorum ve memnunum sadece soğutması bilindik markalara göre biraz kötü olabilir onu da iyi bir kasayla halledersin. 2 yıla yakındır kullanıyorum sorun çıkartmadı.