palit kötü bir marka değil mi ? hocam kendinizde palit var diye palit önermeyin insanlara

pastel boya markası herkes bütçesine göre yorum yapsın lütfen
Marka ile darboğaz olacağını düşünen bir arkadaşa sabaha kadar açıklama yapsam nafile.Hayatımda hiç Palit satın almadım hep tamirini veyahut oc ayarlarını yaptım.Yani bütçelik bir durum söz konusu değil marka ile darboğaz yapan arkadaş