
bu sistem darboğaz yapar mı?
13
●286
- 02-09-2024, 23:09:02Ekran kartının markası iyi değil o markayı kullandım 1 sene memnun kalmadım
- 02-09-2024, 23:09:36Ne için kullanılcak? işlemci yükü olan işlemlerde dar boğaz yapabilir.
- 02-09-2024, 23:31:01oyun oynamak için almayı düşünüyorum. bende render falan yok hocam.ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-09-2024, 23:31:23palit çok kötü bir marka, başka marka alırsanız ekran kartını darbogaz yapmaz
- 02-09-2024, 23:38:24HAHAHAHHAA marka ile darboğazın alakasını çözemedim Palit kötü bir marka değil.AlperOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Darboğaz olayını etkileyen bir çok sebep var. İşlemcinin ekran kartına yaptığı darboğaza öncelikle çözünürlük ve mevzu bahis oyunun çoklu çekirdek optimizasyonu etki ediyor.eyjaf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ikiliyle 1080p oyun oynanacaksa muhakkak darboğaz yaşanacak bir oyuna rastlanır. Bunlar eski veya kötü optimizasyonlu oyunlar olup "çekirdek darboğazı" yaşatabilir. Ancak genel anlamda yeterlidir. Güncel oyunların çoğunda sorun çıkmayacaktır. 1440p ve üzerinde yaşanması çok daha düşük ihtimal. - 03-09-2024, 00:31:59palit kötü bir marka değil mi ? hocam kendinizde palit var diye palit önermeyin insanlarabaznx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pastel boya markası herkes bütçesine göre yorum yapsın lütfen
- 03-09-2024, 00:37:03Bende palit kullanıyorum ve memnunum sadece soğutması bilindik markalara göre biraz kötü olabilir onu da iyi bir kasayla halledersin. 2 yıla yakındır kullanıyorum sorun çıkartmadı.AlperOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2024, 00:49:51Marka ile darboğaz olacağını düşünen bir arkadaşa sabaha kadar açıklama yapsam nafile.Hayatımda hiç Palit satın almadım hep tamirini veyahut oc ayarlarını yaptım.Yani bütçelik bir durum söz konusu değil marka ile darboğaz yapan arkadaşAlperOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pastel boya markası herkes bütçesine göre yorum yapsın lütfen