Merhaba arkadaşlar, laptopdan masaüstüne geçip kendi halimde bir masaüstü sistem topladım. Merak ettiğim şey ben monitörlerden ses gelir diye düşünüyordum fakat kullandığım monitörden ses çıkış ayarını yapamadım. Monitörlerden ses gelir mi yoksa harici bir hoparlör mü almalıyım?
Kullandığım model: https://www.hepsiburada.com/msi-g27c...HBCV00004G6W9S
Monitörden ses gelir mi?
7
●160
- 24-08-2024, 19:35:46
- 24-08-2024, 19:40:33,Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet gördüm çok garip MSI aygıtı olarak çıkıyordu oysa ki

- 24-08-2024, 19:50:06Ses çıkışı için HDMI ile bağlamanız gerekiyor, belki ondan olabilir.
- 24-08-2024, 19:50:57az önce HDMI ile bağlanıp denedim yine ses alamadım maalesefdumbythegrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2024, 19:55:15Hocam ses alsanız dahi çok kötü bir ses alacaksınız. Belki de o yüzden duymuyor olabilirsiniz, o dereceMellon10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani belki de ses vardır ancak duyamıyor olabilirsiniz, bu tarz monitörlerin ses performansları inanın, 2005 mp3 çalar düzeyinde bile değil, bunun bir benzeri bende var. O yüzden ucuzundan bir ses sistemi alın derim.
- 24-08-2024, 19:57:46Mesajınız için teşekkür ederim. Açıkçası ses gelmemesini hiç beklemiyordum beni epey şaşırttı. Önerdiğiniz bir ses sistemi var mı acaba, biraz inceledim de kablosuz 2 adet hoparlör alıp masanın sağına ve soluna sıkıştırsam iyi performans alır mıyımdumbythegrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

yani belki de ses vardır ancak duyamıyor olabilirsiniz, bu tarz monitörlerin ses performansları inanın, 2005 mp3 çalar düzeyinde bile değil, bunun bir benzeri bende var. O yüzden ucuzundan bir ses sistemi alın derim.
