az önce HDMI ile bağlanıp denedim yine ses alamadım maalesef
Hocam ses alsanız dahi çok kötü bir ses alacaksınız. Belki de o yüzden duymuyor olabilirsiniz, o derece

yani belki de ses vardır ancak duyamıyor olabilirsiniz, bu tarz monitörlerin ses performansları inanın, 2005 mp3 çalar düzeyinde bile değil, bunun bir benzeri bende var. O yüzden ucuzundan bir ses sistemi alın derim.