Merhaba arkadaşlar, laptopdan masaüstüne geçip kendi halimde bir masaüstü sistem topladım. Merak ettiğim şey ben monitörlerden ses gelir diye düşünüyordum fakat kullandığım monitörden ses çıkış ayarını yapamadım. Monitörlerden ses gelir mi yoksa harici bir hoparlör mü almalıyım?
Kullandığım model:
https://www.hepsiburada.com/msi-g27c...HBCV00004G6W9S