dumbythegrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ses alsanız dahi çok kötü bir ses alacaksınız. Belki de o yüzden duymuyor olabilirsiniz, o derece yani belki de ses vardır ancak duyamıyor olabilirsiniz, bu tarz monitörlerin ses performansları inanın, 2005 mp3 çalar düzeyinde bile değil, bunun bir benzeri bende var. O yüzden ucuzundan bir ses sistemi alın derim.
Mesajınız için teşekkür ederim. Açıkçası ses gelmemesini hiç beklemiyordum beni epey şaşırttı. Önerdiğiniz bir ses sistemi var mı acaba, biraz inceledim de kablosuz 2 adet hoparlör alıp masanın sağına ve soluna sıkıştırsam iyi performans alır mıyım