kaçak elektirik kullanımı hakkında
3
●220
- 24-08-2024, 14:09:423katlı binada orta ve üst kat ful kaçak elektirik varmış biri şikayet etmiş dün aramışlar kaçakları bulup iptal etmişler orta kattaki 40 bin tl el altından para vermiş elektiriği kesmemişler 3 kattakini kesip tutanakla gitmişler bu parayı alan kişi ve 2 kattaki bireyi nereye şikayet edebiliriz? yakının 1 rinci katta oturuyor hiç bi konuyla alakası yok evleri arıyorlar üst katlar full kaçak istanbulun göbeğinde bide el altı para alıp işlerine devam ediyorlar hepimizin hakkına giriyorlar
- 24-08-2024, 14:33:02paollu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAdamlar direk tutanakla gelmiş el altından para alıp 1 dairenin kestirmişler sadece çıkan cezayı ödeyip kullanıma açıklalarmış. Yıllardır hepimizin hakkını yiyorlar+ el altından iş yapıyorlar böyle olmaz bi yolu olmalıreallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle