• 24-08-2024, 14:09:42
    #1
    3katlı binada orta ve üst kat ful kaçak elektirik varmış biri şikayet etmiş dün aramışlar kaçakları bulup iptal etmişler orta kattaki 40 bin tl el altından para vermiş elektiriği kesmemişler 3 kattakini kesip tutanakla gitmişler bu parayı alan kişi ve 2 kattaki bireyi nereye şikayet edebiliriz? yakının 1 rinci katta oturuyor hiç bi konuyla alakası yok evleri arıyorlar üst katlar full kaçak istanbulun göbeğinde bide el altı para alıp işlerine devam ediyorlar hepimizin hakkına giriyorlar…
  • 24-08-2024, 14:12:04
    #2
    Görüntü yoksa şikayet boşa düşer. Tezgahı kurmuş adamlar. Bu tip durumları düşünmüşlerdir.
  • 24-08-2024, 14:20:39
    #3
    Instagram mavi tik✅
    Bunlara sağlam ceza verilmesi lazım 1 milyon TL felan en az çünkü biz ödüyoruz bunlarin elektriğini , hele doğu tarafında komple elektirigi kesmeniz lazım bazı illerde %97 kaçak kullaniliyormus
  • 24-08-2024, 14:33:02
    #4
    paollu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görüntü yoksa şikayet boşa düşer. Tezgahı kurmuş adamlar. Bu tip durumları düşünmüşlerdir.
    reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlara sağlam ceza verilmesi lazım 1 milyon TL felan en az çünkü biz ödüyoruz bunlarin elektriğini , hele doğu tarafında komple elektirigi kesmeniz lazım bazı illerde %97 kaçak kullaniliyormus
    Adamlar direk tutanakla gelmiş el altından para alıp 1 dairenin kestirmişler sadece çıkan cezayı ödeyip kullanıma açıklalarmış. Yıllardır hepimizin hakkını yiyorlar+ el altından iş yapıyorlar böyle olmaz bi yolu olmalı