Bunlara sağlam ceza verilmesi lazım 1 milyon TL felan en az çünkü biz ödüyoruz bunlarin elektriğini , hele doğu tarafında komple elektirigi kesmeniz lazım bazı illerde %97 kaçak kullaniliyormus