3katlı binada orta ve üst kat ful kaçak elektirik varmış biri şikayet etmiş dün aramışlar kaçakları bulup iptal etmişler orta kattaki 40 bin tl el altından para vermiş elektiriği kesmemişler 3 kattakini kesip tutanakla gitmişler bu parayı alan kişi ve 2 kattaki bireyi nereye şikayet edebiliriz? yakının 1 rinci katta oturuyor hiç bi konuyla alakası yok evleri arıyorlar üst katlar full kaçak istanbulun göbeğinde bide el altı para alıp işlerine devam ediyorlar hepimizin hakkına giriyorlar