Görüntü yoksa şikayet boşa düşer. Tezgahı kurmuş adamlar. Bu tip durumları düşünmüşlerdir.
Bunlara sağlam ceza verilmesi lazım 1 milyon TL felan en az çünkü biz ödüyoruz bunlarin elektriğini , hele doğu tarafında komple elektirigi kesmeniz lazım bazı illerde %97 kaçak kullaniliyormus
Adamlar direk tutanakla gelmiş el altından para alıp 1 dairenin kestirmişler sadece çıkan cezayı ödeyip kullanıma açıklalarmış. Yıllardır hepimizin hakkını yiyorlar+ el altından iş yapıyorlar böyle olmaz bi yolu olmalı