• 20-08-2024, 23:01:33
    #19
    Padişah ve köprü hikayesi gerçekleşirse hiç şaşırmam .
  • 21-08-2024, 00:33:51
    #20
    Üyeliği durduruldu
    daha saçma olanı söyleyeyim
    trt ye her ay ücretli abonelik parası ödüyoruz ama yapım izlemek için sinemaya da para vermemiz gerekiyor. tam bir saçmalık
  • 21-08-2024, 07:44:46
    #21
    2 Bena, 1 Sena, İhhhh..

    Bu sahneyi hatırlayanlar vardır eminim.

    Ondan olmalı.
  • 21-08-2024, 15:58:57
    #22
    Hocam 2021 de kalktı diye biliyorum TRT payı
  • 21-08-2024, 16:04:20
    #23
    Halkın parasıyla Avrupa turnuvalarını satın aldılar, şimdi de maçları halka parayla izletiyorlar. Komedi 😂 Allahtan türk takımlarının maçları ücretsiz.
  • 21-08-2024, 16:08:14
    #24
    amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Halkın parasıyla Avrupa turnuvalarını satın aldılar, şimdi de maçları halka parayla izletiyorlar. Komedi 😂 Allahtan türk takımlarının maçları ücretsiz.
    Bu da saçma, devletin kurumu neden böyle bir satın alım yapıyor ki ? Bıraksınlar özel sektör satın alsın, izlemek isteyen de parasını ödeyip izlesin. Belki ben futbol maçı izlemiyorum, neden bu işin maliyetine katlanıyorum.
  • 21-08-2024, 16:18:18
    #25
    karıştırma orasını
  • 21-08-2024, 16:36:58
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçen sene EXXEN 289 TL verdiği hizmeti 100 TL veriyor. Halkımız istiyor ki beleş olsun. Gerçekten zor bir ülkeyiz hem açız hemde aç gözlü. Birini doyursan diğerini imkansız doyuramazsın.
  • 21-08-2024, 16:39:39
    #27
    Saray vergisi eklenmesi için cimere öneride bulundum.