TRT Payı neden ödüyorum arkadaş?
31
●1.816
- 21-08-2024, 00:33:51Üyeliği durduruldudaha saçma olanı söyleyeyim
trt ye her ay ücretli abonelik parası ödüyoruz ama yapım izlemek için sinemaya da para vermemiz gerekiyor. tam bir saçmalık - 21-08-2024, 16:08:14Bu da saçma, devletin kurumu neden böyle bir satın alım yapıyor ki ? Bıraksınlar özel sektör satın alsın, izlemek isteyen de parasını ödeyip izlesin. Belki ben futbol maçı izlemiyorum, neden bu işin maliyetine katlanıyorum.amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-08-2024, 16:36:58Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Geçen sene EXXEN 289 TL verdiği hizmeti 100 TL veriyor. Halkımız istiyor ki beleş olsun. Gerçekten zor bir ülkeyiz hem açız hemde aç gözlü. Birini doyursan diğerini imkansız doyuramazsın.