Konu
TRT Payı neden ödüyorum arkadaş?
21-08-2024, 07:44:46
#21
Zenuti
2 Bena, 1 Sena, İhhhh..
Bu sahneyi hatırlayanlar vardır eminim.
Ondan olmalı.