TRT Payı neden ödüyorum arkadaş?
31
●1.816
- 20-08-2024, 19:30:50Şöyle basit bir örnek vereyim. Yaklaşık 10 sene önce üniversitede sınıfı sonuncu bitiren ve iki kelimeyi bir araya getiremeyen sınıf arkadaşım KPSS'den en dip puanı aldı ve kadrolu bir şekilde orada çalışmaya başladı
Bu şahit olduğum olay denizdeki bir kum tanesidir.
- 20-08-2024, 20:22:49Alişan gibiler sabah programı yapıp zenginliklerine zenginlik katsın diye.
- 20-08-2024, 20:41:54sanki ödedigimiz diger vergiler mantıklıymış gibi,buna mı cevap arıyorsun hocam bitek
misal benim çok şaşırdıklarımdan birisi,kaçak kullananların parasını normal vatandaşın ödüyor olması.adamlar resmen bunu engelleyemedigini,o kişilerden parasını alamadıgını söyleyip bu parayı vergisini güzel güzel ödeyenlerden alıyor.herşeyi geçtim,bi devlet bunu kendine nasıl yakıştırıyor.böyle bi acizlik,bu ülkeye yakışmıyor...
Bu şahit olduğum olay denizdeki bir kum tanesidir.