• 20-08-2024, 19:01:08
    #10
    İngiltere'de televizyon vergisi var eğer evde yagın izliyorsan bbc ye giden bir vergi sistemi. Kapıyı çalıp evde tv varmı diye soruyorlar, eve girmek istiyorlar ceza kesmek için. Geçmediğimiz köprününde parasını ödüyoruz, bence trt ye gelene kadar neler neler var.
  • 20-08-2024, 19:13:42
    #11
    Seyretmediğimiz televizyon kanalları, geçmediğimiz köprüler için ödediklerimizi hadi bir nebzr anlarımda elin şerefi yoksunu hırsızları kaçak elektrik kullanınca biz niye onu ödüyoruz onu anlayamıyorum..
  • 20-08-2024, 19:22:25
    #12
    süriyeliler cogalıp üresin dıye
  • 20-08-2024, 19:22:55
    #13
    trt payı verileceğine sma vb hastalarına filan gitse her haneden 30 kuruş alınsa yardımcı olacaktır
  • 20-08-2024, 19:30:50
    #14
    Şöyle basit bir örnek vereyim. Yaklaşık 10 sene önce üniversitede sınıfı sonuncu bitiren ve iki kelimeyi bir araya getiremeyen sınıf arkadaşım KPSS'den en dip puanı aldı ve kadrolu bir şekilde orada çalışmaya başladı Bu şahit olduğum olay denizdeki bir kum tanesidir.
  • 20-08-2024, 20:22:49
    #15
    sunucuoptimizasyon.com
    Alişan gibiler sabah programı yapıp zenginliklerine zenginlik katsın diye.
  • 20-08-2024, 20:41:54
    #16
    sanki ödedigimiz diger vergiler mantıklıymış gibi,buna mı cevap arıyorsun hocam bitek misal benim çok şaşırdıklarımdan birisi,kaçak kullananların parasını normal vatandaşın ödüyor olması.adamlar resmen bunu engelleyemedigini,o kişilerden parasını alamadıgını söyleyip bu parayı vergisini güzel güzel ödeyenlerden alıyor.herşeyi geçtim,bi devlet bunu kendine nasıl yakıştırıyor.böyle bi acizlik,bu ülkeye yakışmıyor...
  • 20-08-2024, 22:25:55
    #17
    Trt payı kalktı hocam 1-2 yıl oluyor.
  • 20-08-2024, 22:32:12
    #18
    Elektrik faturalarında trt payı kalktı. Trt bandrolü diye bir saçmalık kaldı sadece elektronik aletlerde.