Konu
TRT Payı neden ödüyorum arkadaş?
20-08-2024, 19:13:42
#11
Ajiba
Seyretmediğimiz televizyon kanalları, geçmediğimiz köprüler için ödediklerimizi hadi bir nebzr anlarımda elin şerefi yoksunu hırsızları kaçak elektrik kullanınca biz niye onu ödüyoruz onu anlayamıyorum..