Seyretmediğimiz televizyon kanalları, geçmediğimiz köprüler için ödediklerimizi hadi bir nebzr anlarımda elin şerefi yoksunu hırsızları kaçak elektrik kullanınca biz niye onu ödüyoruz onu anlayamıyorum..