sanki ödedigimiz diger vergiler mantıklıymış gibi,buna mı cevap arıyorsun hocam bitek

misal benim çok şaşırdıklarımdan birisi,kaçak kullananların parasını normal vatandaşın ödüyor olması.adamlar resmen bunu engelleyemedigini,o kişilerden parasını alamadıgını söyleyip bu parayı vergisini güzel güzel ödeyenlerden alıyor.herşeyi geçtim,bi devlet bunu kendine nasıl yakıştırıyor.böyle bi acizlik,bu ülkeye yakışmıyor...