Halkın parasıyla Avrupa turnuvalarını satın aldılar, şimdi de maçları halka parayla izletiyorlar. Komedi 😂 Allahtan türk takımlarının maçları ücretsiz.
Bu da saçma, devletin kurumu neden böyle bir satın alım yapıyor ki ? Bıraksınlar özel sektör satın alsın, izlemek isteyen de parasını ödeyip izlesin. Belki ben futbol maçı izlemiyorum, neden bu işin maliyetine katlanıyorum.