• 19-08-2024, 15:37:32
    #1
    slmlar bir ödemem olacak 2 farklı seçenek var siz hangisini seçerdiniz hangisi daha avantajlı ve ne kadar avantajlı
    benim hesaplamalarıma göre peşin+taksit seçeneği 7-8 bin daha karlı

    1. Seçenek;
    Sadece Peşin 90.000TL

    2. Seçenek;
    Peşin 25.875
    +
    8 eşit taksit 77.625/8
    Toplam 103.500
  • 19-08-2024, 15:39:31
    #2
    cezasahasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    slmlar bir ödemem olacak 2 farklı seçenek var siz hangisini seçerdiniz hangisi daha avantajlı ve ne kadar avantajlı
    benim hesaplamalarıma göre peşin+taksit seçeneği 7-8 bin daha karlı

    1. Seçenek;
    Sadece Peşin 90.000TL

    2. Seçenek;
    Peşin 25.875
    +
    8 eşit taksit 77.625/8
    Toplam 103.500
    Ödeme yapılıcak sektör bilgiside önemli burada
  • 19-08-2024, 15:40:57
    #3
    Hocam Türkiyede maalesef peşin hiç bir şey almak artık avantajlı değil... Aylık ödeyeceğiniz yaklaşık 10bin tlnin bugünkü değeri ile 6-7 ay sonraki değeri asla aynı olmayacak. O yüzden *bence* kesinlikle taksit yaptırmak çok daha mantıklı.

    Arkadaşım 3.500tl ev kredisi ödüyor şuanda. Yıllar önce başlamış Öyle söyliyim siz anlayın.
  • 19-08-2024, 15:53:40
    #4
    VolkanDobriceli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme yapılıcak sektör bilgiside önemli burada
    eğitim
  • 19-08-2024, 15:54:49
    #5
    cezasahasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğitim
    Bir çok bankanın şuan kampanyası var vade farksız taksit kampanyası vade farkı ödemeden taksit yapabiliyorsunuz. Tek çekim yaptırıp bankanızdan bunu vade farkı ödemeden taksite böle biliyorsunuz 3,6,9 gibi ( işlem yaptırıcanız yerde önemli burada )