slmlar bir ödemem olacak 2 farklı seçenek var siz hangisini seçerdiniz hangisi daha avantajlı ve ne kadar avantajlı
benim hesaplamalarıma göre peşin+taksit seçeneği 7-8 bin daha karlı
1. Seçenek;
Sadece Peşin 90.000TL
2. Seçenek;
Peşin 25.875
+
8 eşit taksit 77.625/8
Toplam 103.500
Ödeme avantajı hakkında soru
4
●76
- 19-08-2024, 15:37:32
- 19-08-2024, 15:39:31Ödeme yapılıcak sektör bilgiside önemli buradacezasahasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2024, 15:40:57Hocam Türkiyede maalesef peşin hiç bir şey almak artık avantajlı değil... Aylık ödeyeceğiniz yaklaşık 10bin tlnin bugünkü değeri ile 6-7 ay sonraki değeri asla aynı olmayacak. O yüzden *bence* kesinlikle taksit yaptırmak çok daha mantıklı.
Arkadaşım 3.500tl ev kredisi ödüyor şuanda. Yıllar önce başlamış
Öyle söyliyim siz anlayın.
- 19-08-2024, 15:54:49Bir çok bankanın şuan kampanyası var vade farksız taksit kampanyası vade farkı ödemeden taksit yapabiliyorsunuz. Tek çekim yaptırıp bankanızdan bunu vade farkı ödemeden taksite böle biliyorsunuz 3,6,9 gibi ( işlem yaptırıcanız yerde önemli burada )cezasahasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle söyliyim siz anlayın.