Hocam Türkiyede maalesef peşin hiç bir şey almak artık avantajlı değil... Aylık ödeyeceğiniz yaklaşık 10bin tlnin bugünkü değeri ile 6-7 ay sonraki değeri asla aynı olmayacak. O yüzden *bence* kesinlikle taksit yaptırmak çok daha mantıklı.
Arkadaşım 3.500tl ev kredisi ödüyor şuanda. Yıllar önce başlamış

Öyle söyliyim siz anlayın.