slmlar bir ödemem olacak 2 farklı seçenek var siz hangisini seçerdiniz hangisi daha avantajlı ve ne kadar avantajlı
benim hesaplamalarıma göre peşin+taksit seçeneği 7-8 bin daha karlı
1. Seçenek;
Sadece Peşin 90.000TL
2. Seçenek;
Peşin 25.875
+
8 eşit taksit 77.625/8
Toplam 103.500
Ödeme yapılıcak sektör bilgiside önemli burada