cezasahasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğitim
Bir çok bankanın şuan kampanyası var vade farksız taksit kampanyası vade farkı ödemeden taksit yapabiliyorsunuz. Tek çekim yaptırıp bankanızdan bunu vade farkı ödemeden taksite böle biliyorsunuz 3,6,9 gibi ( işlem yaptırıcanız yerde önemli burada )