• 16-08-2024, 00:54:26
    #1
    Merhaba arkadaşlar

    bi insanın bir süredir göz göre göre insanları tokatlayıp sürekli de aynı ibanı vermesi sizce mantıklı mı ?
    Bi insan ya kendini patlatmak istiyorsa böyle bişey yapar ya da elinde kiralık mustafa düşünceli diye bi hesap vardır hesapta kendisine ait olmadığı için rahat rahat kullanıyordur.

    yoksa gerçekten kişi kendi hesabını mı kullanıyor bilemedim
  • 16-08-2024, 00:55:05
    #2
    Mustafa düşünceli denilen şahısta beyin yok üstadım.
    İnan sen yazsan bile bunları yapabilecek beyine sahip değil bunun tek hayat felsefesi 200-300 TL kimi dolandırsam ?
    Büyük ihtimalle bu aldıkları paralar ile yasaklı madde kullanıyor ondan ötürü bu kadar düşmüş zavallı biri haline gelmiştir.

    Bunlar içeride daha rahat ediyorlar aslında
    Yasaklı madde kırizine girdiklerinde içeride bunlara ilaç veriyorlar o ilaçlar dışarıda bunların alması imkansız gibi birşey.
    Ufakçı mezarıda ufak olur
    • Selimhalim
    • TheSeth
    Selimhalim ve TheSeth bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 16-08-2024, 00:55:57
    #3
    Selimhalim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar

    bi insanın bir süredir göz göre göre insanları tokatlayıp sürekli de aynı ibanı vermesi sizce mantıklı mı ?
    Bi insan ya kendini patlatmak istiyorsa böyle bişey yapar ya da elinde kiralık mustafa düşünceli diye bi hesap vardır hesapta kendisine ait olmadığı için rahat rahat kullanıyordur.

    yoksa gerçekten kişi kendi hesabını mı kullanıyor bilemedim
    Kendisi gerçek ve ibanları numaraları da gerçek kendine ait ama neden korkusuzca yapıyor acaba hiç bir fikrim yok.
    • Selimhalim
    Selimhalim bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-08-2024, 00:56:26
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Kiralık olsa bu kadar uzun süre dayanmaz. Kendi ibanı. Bu zamana kadar hâlâ böyle işlemlere devam edebiliyor olması ilginç. Yurt dışında falan mı yaşıyor acaba?
  • 16-08-2024, 00:57:45
    #5
    hocam bunlar organize sanırım,
    bir de veysel çoban adlı şahıs var. verdiği iban veysel çoban adına ama iletişim kurduğu telefon ufuk diye birinin adına ve o kişi öğrendiğime göre 6 aydı cezaevindeymiş.
  • 16-08-2024, 00:58:31
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mustafa düşünceli denilen şahısta beyin yok üstadım.
    İnan sen yazsan bile bunları yapabilecek beyine sahip değil bunun tek hayat felsefesi 200-300 TL kimi dolandırsam ?
    Büyük ihtimalle bu aldıkları paralar ile yasaklı madde kullanıyor ondan ötürü bu kadar düşmüş zavallı biri haline gelmiştir.

    Bunlar içeride daha rahat ediyorlar aslında
    Yasaklı madde kırizine girdiklerinde içeride bunlara ilaç veriyorlar o ilaçlar dışarıda bunların alması imkansız gibi birşey.
    Ufakçı mezarıda ufak olur
    Evet muhtemelen bu dediğiniz doğru ama eski hesaplar bulupta yapıyor bunu onuda anlamış değilim
  • 16-08-2024, 00:58:59
    #7
    Hattushil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bunlar organize sanırım,
    bir de veysel çoban adlı şahıs var. verdiği iban veysel çoban adına ama iletişim kurduğu telefon ufuk diye birinin adına ve o kişi öğrendiğime göre 6 aydı cezaevindeymiş.
    açık hattır hocam
  • 16-08-2024, 01:00:04
    #8
    baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kiralık olsa bu kadar uzun süre dayanmaz. Kendi ibanı. Bu zamana kadar hâlâ böyle işlemlere devam edebiliyor olması ilginç. Yurt dışında falan mı yaşıyor acaba?
    Geçen birisi babasıyla görüştük o da Mustafa'dan sıkıntı çekiyoruz gibi bir şeyler söylemiş sanırım doğru mu bilmiyorum biri de Alanya'da oturuyor fln diye konu açmıştı 1-2 gün önce
    • ozturrk34
    ozturrk34 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-08-2024, 01:02:30
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen birisi babasıyla görüştük o da Mustafa'dan sıkıntı çekiyoruz gibi bir şeyler söylemiş sanırım doğru mu bilmiyorum biri de Alanya'da oturuyor fln diye konu açmıştı 1-2 gün önce
    Hiç büyük mebla ile de uğraşmıyor 300-500 alıyor 2 gün sonra yine geliyor allah ıslah etsin ne diyeyim