Geçen birisi babasıyla görüştük o da Mustafa'dan sıkıntı çekiyoruz gibi bir şeyler söylemiş sanırım doğru mu bilmiyorum biri de Alanya'da oturuyor fln diye konu açmıştı 1-2 gün önce
Hiç büyük mebla ile de uğraşmıyor 300-500 alıyor 2 gün sonra yine geliyor allah ıslah etsin ne diyeyim