Selimhalim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar

bi insanın bir süredir göz göre göre insanları tokatlayıp sürekli de aynı ibanı vermesi sizce mantıklı mı ?
Bi insan ya kendini patlatmak istiyorsa böyle bişey yapar ya da elinde kiralık mustafa düşünceli diye bi hesap vardır hesapta kendisine ait olmadığı için rahat rahat kullanıyordur.

yoksa gerçekten kişi kendi hesabını mı kullanıyor bilemedim
Kendisi gerçek ve ibanları numaraları da gerçek kendine ait ama neden korkusuzca yapıyor acaba hiç bir fikrim yok.