Kiralık olsa bu kadar uzun süre dayanmaz. Kendi ibanı. Bu zamana kadar hâlâ böyle işlemlere devam edebiliyor olması ilginç. Yurt dışında falan mı yaşıyor acaba?
Geçen birisi babasıyla görüştük o da Mustafa'dan sıkıntı çekiyoruz gibi bir şeyler söylemiş sanırım doğru mu bilmiyorum biri de Alanya'da oturuyor fln diye konu açmıştı 1-2 gün önce