baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kiralık olsa bu kadar uzun süre dayanmaz. Kendi ibanı. Bu zamana kadar hâlâ böyle işlemlere devam edebiliyor olması ilginç. Yurt dışında falan mı yaşıyor acaba?
Geçen birisi babasıyla görüştük o da Mustafa'dan sıkıntı çekiyoruz gibi bir şeyler söylemiş sanırım doğru mu bilmiyorum biri de Alanya'da oturuyor fln diye konu açmıştı 1-2 gün önce