Merhaba hangisine verilmesi daha sağlıklı olunur . Savcılıga dilekçe vermeden derdimizi anlatabilirmiyiz ?
Hangisinden daha hızlı sonuç alırız
Karakolamı İfade ? Savcılığamı İfade ?
6
●364
- 15-08-2024, 12:52:51
- 15-08-2024, 13:05:44şuanda işler yürümüyor yani? tamam teşekkür ederiz .mercian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2024, 13:06:49Üyeliği durduruldunöbetci savcı vardır hocam önemli ve acil işlere bakarlar adli tatil sonrası işleme alırlar eğer siz şikayette bulunursanızcihansvlgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2024, 13:39:41birtanesi bıçak çekti öldürecekti beni onu şikayet ettim. karakola ettim ama etrafımdaki herkes savcılığa git diyormercian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2024, 13:41:15Savcılığa müracaat ederseniz dosyanın ilgili savcıya tevzi edilmesinden sonra şikayetinize konu delillerin toplanması için karakola ve ilgilli yerlere yazı yazılır. Karakola müracaat ederseniz direkt savcıdan sözlü olarak talimat alınıp doğrudan delil toplama işlemleri başlar, yeterli tahkikat oluştuktan sonra dosya savcılığa gönderir ve savcı atanır.cihansvlgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu an savcılık tarafında tüm işlemler devam ediyor. Adli tatilde yalnızca mahkemelerde duruşmalar olmuyor. Tutuklu ve acil işler mahkemeler tarafında da devam ediyor ancak dediğim gibi adli tatilde savcılıkta işleyiş aynen devam ediyor. Sadece adli tatile çıkan savcılar olduğundan kalan savcı sayısı az oluyor belki işlemler biraz daha ağır işler ama durma diye bir şey yok.