• 15-08-2024, 12:52:51
    #1
    Merhaba hangisine verilmesi daha sağlıklı olunur . Savcılıga dilekçe vermeden derdimizi anlatabilirmiyiz ?
    Hangisinden daha hızlı sonuç alırız
  • 15-08-2024, 13:00:19
    #2
    Üyeliği durduruldu
    şuan ifade verirseniz işleme alınır mı bilmiyorum acil durum değilse alınacağını sanmam eylüle kadar adli tatil mevcut isterseniz eylülde savcılıga gidip orda dilekce verebilirsiniz
  • 15-08-2024, 13:01:25
    #3
    karakola verirsen ifadeni bekletir belli günleri var o zaman gider teslim ederler ama adliyeye gidip savcılığa versen direk işleme alıyorlar
  • 15-08-2024, 13:05:44
    #4
    mercian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan ifade verirseniz işleme alınır mı bilmiyorum acil durum değilse alınacağını sanmam eylüle kadar adli tatil mevcut isterseniz eylülde savcılıga gidip orda dilekce verebilirsiniz
    şuanda işler yürümüyor yani? tamam teşekkür ederiz .
  • 15-08-2024, 13:06:49
    #5
    Üyeliği durduruldu
    cihansvlgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuanda işler yürümüyor yani? tamam teşekkür ederiz .
    nöbetci savcı vardır hocam önemli ve acil işlere bakarlar adli tatil sonrası işleme alırlar eğer siz şikayette bulunursanız
  • 15-08-2024, 13:39:41
    #6
    mercian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nöbetci savcı vardır hocam önemli ve acil işlere bakarlar adli tatil sonrası işleme alırlar eğer siz şikayette bulunursanız
    birtanesi bıçak çekti öldürecekti beni onu şikayet ettim. karakola ettim ama etrafımdaki herkes savcılığa git diyor
  • 15-08-2024, 13:41:15
    #7
    🔎 WhoisTR.net
    cihansvlgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuanda işler yürümüyor yani? tamam teşekkür ederiz .
    Savcılığa müracaat ederseniz dosyanın ilgili savcıya tevzi edilmesinden sonra şikayetinize konu delillerin toplanması için karakola ve ilgilli yerlere yazı yazılır. Karakola müracaat ederseniz direkt savcıdan sözlü olarak talimat alınıp doğrudan delil toplama işlemleri başlar, yeterli tahkikat oluştuktan sonra dosya savcılığa gönderir ve savcı atanır.

    Şu an savcılık tarafında tüm işlemler devam ediyor. Adli tatilde yalnızca mahkemelerde duruşmalar olmuyor. Tutuklu ve acil işler mahkemeler tarafında da devam ediyor ancak dediğim gibi adli tatilde savcılıkta işleyiş aynen devam ediyor. Sadece adli tatile çıkan savcılar olduğundan kalan savcı sayısı az oluyor belki işlemler biraz daha ağır işler ama durma diye bir şey yok.