Konu
Karakolamı İfade ? Savcılığamı İfade ?
15-08-2024, 12:52:51
#1
cihansvlgn
Merhaba hangisine verilmesi daha sağlıklı olunur . Savcılıga dilekçe vermeden derdimizi anlatabilirmiyiz ?
Hangisinden daha hızlı sonuç alırız