mercian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nöbetci savcı vardır hocam önemli ve acil işlere bakarlar adli tatil sonrası işleme alırlar eğer siz şikayette bulunursanız
birtanesi bıçak çekti öldürecekti beni onu şikayet ettim. karakola ettim ama etrafımdaki herkes savcılığa git diyor