cihansvlgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şuanda işler yürümüyor yani? tamam teşekkür ederiz .
Savcılığa müracaat ederseniz dosyanın ilgili savcıya tevzi edilmesinden sonra şikayetinize konu delillerin toplanması için karakola ve ilgilli yerlere yazı yazılır. Karakola müracaat ederseniz direkt savcıdan sözlü olarak talimat alınıp doğrudan delil toplama işlemleri başlar, yeterli tahkikat oluştuktan sonra dosya savcılığa gönderir ve savcı atanır.

Şu an savcılık tarafında tüm işlemler devam ediyor. Adli tatilde yalnızca mahkemelerde duruşmalar olmuyor. Tutuklu ve acil işler mahkemeler tarafında da devam ediyor ancak dediğim gibi adli tatilde savcılıkta işleyiş aynen devam ediyor. Sadece adli tatile çıkan savcılar olduğundan kalan savcı sayısı az oluyor belki işlemler biraz daha ağır işler ama durma diye bir şey yok.