R10'da destek taleplerimi nasıl görürüm
8
●182
- 14-08-2024, 23:53:16Bir sorum için bir destek talebi gönderdim o soru ise "açtığım ticari konunun başlığı sitede değişmiyor bu yüzden aynı konuyu 2. defa açabilir miyim" idi. Destekten iletişime geçtim fakat sorumu aldıklarına dair ne bildirim geldi ne de mail geldi ve üstünden 2 gün geçti. Ne yapmam gerek? Talebimi görebileceğim bir yer falan var mı?
- 15-08-2024, 00:10:31Merhaba,
Destek talebinden kastınız konunuzu report mu ettiniz? biraz daha açıklayabilirseniz yardımcı olabilirim. - 15-08-2024, 00:22:55Tabii report tuşuna basınca moderatör geliyor 😅cetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2024, 00:46:10Hayır sitenin en altında "iletişim" diye bir yer var oraya tıkladım benden e-postamı, telefonumu ve hangi konuda şikayetçi olduğumu sordu bende onları doldurup gönderdim.ibrhmatysn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2024, 00:48:13Anladım, mail olarak göndermişsiniz genelde çok mail trafiği oluyor, görüldüğünde size dönüş yapılıcaktır.Enoli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2024, 00:50:48Hazır siz buradayken siz cevaplayabilir misiniz?ibrhmatysn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ticari bir konu açtım fakat bu konunun başlığını değiştirmem gerek. Konuyu duzenle yapıp başlığı değiştirip daha sonra kaydet yaptığımda başlık değişmiyor. Bende bu yüzden yeni bir konu açabilir miyim diye soruyorum. - 15-08-2024, 00:52:46Pm üzerinden detaylı olarak bilgi verdim size mesaj kutunuzu kontrol edebilir misiniz?Enoli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2024, 01:10:59Gördüm teşekkür ederim.ibrhmatysn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle